Werkwijze

Helder, efficiënt en met aandacht

Zo werk ik – helder, efficiënt en met aandacht

Samenwerken draait voor mij om duidelijkheid, vertrouwen en wederzijds respect. Hieronder lees je hoe ik werk – zodat jij weet waar je aan toe bent en we samen het meeste uit onze samenwerking kunnen halen.

Open & eerlijke communicatie

Heldere communicatie is de basis van een fijne samenwerking. Ik hou van korte lijnen en transparantie.
Is er iets wat niet lekker loopt of wil je ergens op bijsturen? Dan bespreken we dat gewoon. Andersom doe ik dat ook.

Regelmatige afstemming

Elke 14 dagen plannen we een korte online call. Dit vaste overlegmoment gebruiken we om:

Acties door te nemen

De voortgang te bespreken

Focus en prioriteiten voor de komende weken te bepalen

Tussendoor iets bespreken? Dat kan uiteraard. 

Overzichtelijke communicatiekanalen

Om overzicht en rust te behouden, werken we met twee vaste kanalen:

Online video-calls – voor overleg
Trello* – voor taken, planning en voortgang

Ik werk bewust niet via WhatsApp of andere sociale media. Zo blijft alles op één plek en overzichtelijk.

*Werk jij liever met een ander project management tool? Ik sta altijd open voor overleg.

 Spoed? Dan bellen

Is er iets wat écht niet kan wachten? Dan mag je me bellen. 

Mijn werktijden

Ik werk op de volgende dagen:

Maandag
Dinsdag
Donderdag

Op woensdag, vrijdag en in het weekend ben ik niet bereikbaar.

Aan het begin van onze samenwerking spreek ik af op welke dag(en) ik voor je aan de slag ga. Ik werk flexibel: als het zonnetje schijnt en ik even wil wandelen, of als er een privéafspraak tussendoor komt, dan geef ik mezelf die ruimte. Belangrijkste is: jij kunt erop vertrouwen dat alles op tijd af is.

Mijn vakanties of vrije dagen communiceer ik ruim van tevoren. Verwacht je dat dit een knelpunt wordt? Dan zoeken we samen naar een oplossing.

Waarom dit werkt

Deze manier van werken zorgt ervoor dat ik gefocust, zorgvuldig en efficiënt kan werken voor mijn klanten. Het geeft structuur, rust en ruimte voor kwaliteit.

Benieuwd of mijn werkwijze past bij jouw bedrijf?

N

Plan een kennismakingsgesprek

N

Ontvang een offerte & checklist

* De checklist is een lijst van alles wat ik nodig heb om voor jou aan de slag te kunnen. Door het via dit formulier te doen heb ik alles op één plek en kan ik efficient aan de slag.

N

Stuur de ingevulde checklist en bijlagen binnen 2 weken naar mij op

N

Alles aangeleverd? Ik ga voor jou aan de slag!

N

Optioneel: Ontvang een video met uitleg, zodat je er zelf mee verder kan

funnels-emailautomatiseing

wie ben ik?

Hi! Ik ben Sherilyn en ik ben Here to help!

Ik ben 32 jaar en ik woon samen met mijn man en dochtertje in een rustig dorpje in de Hoekse Waard. Ons gezin word aangevuld door onze kat en hond. Ik ben een dierenliefhebber in hart en nieren.

Alle jaren op de operatiekamer hebben ervoor gezorgd dat ik stressbestendig ben en efficiënt en gestructureerd te werk ga. Ik help jou met chirurgische precisie!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Vrijblijvend kennismakingsgesprek?

Zij gingen je voor

Sherilyn's komst naar ons team als freelance officemanager was een schot in de roos. Ze begon bij ons na een carrière-switch tot virtueel assistent, en bewees al snel haar waarde. Met haar hebben we aan een half woord genoeg, ze pikt administratieve processen razendsnel op en ziet altijd waar het beter kan. Gelukkig is onze samenwerking niet alleen virtueel, maar zien we elkaar ook regelmatig op kantoor. Haar aanwezigheid brengt altijd een fijne en positieve sfeer mee. Sher, we zijn super blij met je en hopen dat je nog lang bij ons blijft!

– Sandra Philipsen, Directeur Communicatie Belastbaarheid.nu

Ik werk heel graag samen met Sherilyn. Bij Belastbaarheid.nu verzorgt ze alle voorkomende officemanagement taken en is breed inzetbaar. Sherilyn is accuraat, leergierig, flexibel en denkt proactief mee. Een fijne samenwerkingspartner, die mij en mijn collega’s veel werk uit handen neemt!

– Fieke Dassen, Operationeel Directeur Belastbaarheid.nu

Ik zocht een technische VA die met en voor mij een online omgeving kon creëren voor mijn online training. Niet alleen dat, ik zocht ook naar iemand die dat werk leuk vindt, heel praktisch is en meedenkend. Dat is precies wat ik in Sherilyn heb gevonden. Nadat ze alles voor me heeft opgezet en al mijn leken-vragen geduldig beantwoorde, heeft ze ook diverse video tutorials gemaakt, zodat ik de online omgeving zelf verder kon beheren. Voor mij voelde het als een hele grote klus waar ik zelf geen verstand van heb en Sherilyn zorgde ervoor dat zij die met verve op zich pakte en ik nu met plezier er zelf verder mee kan. Dank je wel!

Judith Knobbout-Gerdessen, KeuzeFlow

Sherilyn geeft mij veel rust en vertrouwen. Ik kan zaken waarvan ik geen verstand heb of niet aan toe kom met een gerust hart aan haar overlaten. Dit geeft mij zoveel ruimte. Geen zorgen meer over dingen waarin ik niet goed ben. Ze is ijverig en snel. Ze heeft zich snel in mijn bedrijf verdiept en de communicatie met haar verloopt erg soepel. Toen ik op reis was, nam zij de zaken waar. Ook zo’n prettig gevoel! Dat je als ondernemer gewoon weg kan gaan en je bedrijf achter de schermen en de communicatie naar buiten goed verloopt.

Joska Marrit, Yoga met Joska

Dankjewel Sherilyn, voor je hulp! Je hebt in korte tijd voor mij een funnel opgezet waar ik al maanden tegenop zag. Je gaat praktisch en snel aan de slag en weet veel over de technische kant van ondernemen. Superfijn!

-Sam Louwman 

"Voor mij was Sherilyn de eerste VA waar ik mee heb samengewerkt en daar heb ik een goed gevoel aan over gehouden. Het was een samenwerking van een paar maanden en die heb ik als prettig ervaren. De communicatie met Sherilyn liep erg soepel en het fijne vond ik dat ze ook eerlijk aangaf dat ze op bepaalde vlakken niet de ondersteuning kon geven die ik zocht. Als je op zoek bent naar een eerlijke en betrouwbare VA dan is VA-Here to help! zeker een aanrader, ook omdat ze openstaat voor je feedback."

Dominique Flink, Diëtist Dominique

"Het was maar een kleine opdracht, maar ik besteed graag uit wat ik kan uitbesteden, zodat ik zelf tijd over houd voor dingen die ik leuk vind, zoals het creëren van content. Ik vond het lastig om te weten of ik op je kon rekenen, hier had ik in het verleden slechte ervaringen mee. Gelukkig kwam jij je afspraken na en communiceerde je hier duidelijk over (“ik ga er dan en dan aan werken”). Ook was er ruimte voor aanvullingen/feedback die jij tot je nam. Daarnaast is het bij een nieuwe opdracht altijd de vraag of dat de opdracht goed overkomt. Nou: het eindresultaat laat zien dat dit gelukt is! Twee e-books die helemaal naar mijn wens zijn. Een fijne VA waarvan ik weet dat ik terecht kan voor dit soort opdrachten, bedankt!".

– Ingrid Rijnbout – Evers, Kinderboekenjuf.nl

Als eenmanszaak heb ik veel verschillende taken binnen mijn bedrijf. Om dan de rust te vinden om verouderde digitale werkboekjes te updaten en mooier te maken vind ik lastig, er is gewoon zoveel te doen! Daarom besloot ik dit over te laten aan een VA. In het verleden heb ik eerder met VA’s gewerkt en had daar niet zulke goede ervaringen mee. Ik moest toen veel uitleggen, alles altijd volledig nakijken en dan kwamen er nog veel fouten uit. Daarom is het zo fijn om met Sherilyn te werken! Ze had genoeg aan een voorbeeldje, uitleg over de doelgroep en maakte er zelfstandig een prachtig boekje van! Ze had zelfs mijn verwachtingen overtroffen door mooie sfeerfoto’s die ze zelf gevonden had toe te voegen! Ik had na de eerste opzet een paar technische aanpassingen die ik doorgevoerd wilde hebben en deze werden supersnel en correct aangepast. Sherilyn heeft weinig begeleiding nodig en luistert goed naar commentaren. Ik zou zeker VA-Here to help! aanraden en in de toekomst weet ik bij wie ik moet zijn als ik een VA nodig heb! Het geeft rust om erop te kunnen vertrouwen dat het project zo uitgevoerd word als dat je vraagt (beter zelfs).

– Hildemieke, Online Mode Academie

Logo here to help

Ontvang handige tips&tricks in je mailbox

No worries! Ik ga je niet spammen, daar ben ik zelf ook allergisch voor. Laat weten hoeveel ervaring je al met MailBlue hebt en ontvang relevante tips&tricks. Je kunt je op ieder moment weer uitschrijven.

Bereikbaarheid

06 13917414
info@va-heretohelp.nl

maandag, dinsdag en donderdag
09.00 – 17.00
Feestdagen gesloten

Zijlstraweg 24
3281 AX Numansdorp

BTW-id: NL004173366B22

Copyright © 2022 – 2025 | VA Here to help! | KvK 85960225 | Privacyverklaring