Werkwijze
Helder, efficiënt en met aandacht
Zo werk ik – helder, efficiënt en met aandacht
Samenwerken draait voor mij om duidelijkheid, vertrouwen en wederzijds respect. Hieronder lees je hoe ik werk – zodat jij weet waar je aan toe bent en we samen het meeste uit onze samenwerking kunnen halen.
Open & eerlijke communicatie
Heldere communicatie is de basis van een fijne samenwerking. Ik hou van korte lijnen en transparantie.
Is er iets wat niet lekker loopt of wil je ergens op bijsturen? Dan bespreken we dat gewoon. Andersom doe ik dat ook.
Regelmatige afstemming
Elke 14 dagen plannen we een korte online call. Dit vaste overlegmoment gebruiken we om:
Acties door te nemen
De voortgang te bespreken
Focus en prioriteiten voor de komende weken te bepalen
Tussendoor iets bespreken? Dat kan uiteraard.
Overzichtelijke communicatiekanalen
Om overzicht en rust te behouden, werken we met twee vaste kanalen:
Online video-calls – voor overleg
Trello* – voor taken, planning en voortgang
Ik werk bewust niet via WhatsApp of andere sociale media. Zo blijft alles op één plek en overzichtelijk.
*Werk jij liever met een ander project management tool? Ik sta altijd open voor overleg.
Spoed? Dan bellen
Is er iets wat écht niet kan wachten? Dan mag je me bellen.
Mijn werktijden
Ik werk op de volgende dagen:
Maandag
Dinsdag
Donderdag
Op woensdag, vrijdag en in het weekend ben ik niet bereikbaar.
Aan het begin van onze samenwerking spreek ik af op welke dag(en) ik voor je aan de slag ga. Ik werk flexibel: als het zonnetje schijnt en ik even wil wandelen, of als er een privéafspraak tussendoor komt, dan geef ik mezelf die ruimte. Belangrijkste is: jij kunt erop vertrouwen dat alles op tijd af is.
Mijn vakanties of vrije dagen communiceer ik ruim van tevoren. Verwacht je dat dit een knelpunt wordt? Dan zoeken we samen naar een oplossing.
Waarom dit werkt
Deze manier van werken zorgt ervoor dat ik gefocust, zorgvuldig en efficiënt kan werken voor mijn klanten. Het geeft structuur, rust en ruimte voor kwaliteit.
Benieuwd of mijn werkwijze past bij jouw bedrijf?

Plan een kennismakingsgesprek
Ontvang een offerte & checklist
* De checklist is een lijst van alles wat ik nodig heb om voor jou aan de slag te kunnen. Door het via dit formulier te doen heb ik alles op één plek en kan ik efficient aan de slag.
Stuur de ingevulde checklist en bijlagen binnen 2 weken naar mij op
Alles aangeleverd? Ik ga voor jou aan de slag!
Optioneel: Ontvang een video met uitleg, zodat je er zelf mee verder kan

wie ben ik?
Hi! Ik ben Sherilyn en ik ben Here to help!
Ik ben 32 jaar en ik woon samen met mijn man en dochtertje in een rustig dorpje in de Hoekse Waard. Ons gezin word aangevuld door onze kat en hond. Ik ben een dierenliefhebber in hart en nieren.
Alle jaren op de operatiekamer hebben ervoor gezorgd dat ik stressbestendig ben en efficiënt en gestructureerd te werk ga. Ik help jou met chirurgische precisie!
Vrijblijvend kennismakingsgesprek?
Zij gingen je voor

Ontvang handige tips&tricks in je mailbox
No worries! Ik ga je niet spammen, daar ben ik zelf ook allergisch voor. Laat weten hoeveel ervaring je al met MailBlue hebt en ontvang relevante tips&tricks. Je kunt je op ieder moment weer uitschrijven.
Bereikbaarheid
06 13917414
info@va-heretohelp.nl
maandag, dinsdag en donderdag
09.00 – 17.00
Feestdagen gesloten
Zijlstraweg 24
3281 AX Numansdorp
BTW-id: NL004173366B22
Copyright © 2022 – 2025 | VA Here to help! | KvK 85960225 | Privacyverklaring